Fokus, Ari, FOKUS!!

Ja, nu är dagarna som en svart virvel. Jag sugs sakta neråt. Ser mig omkring men det är så svart att jag knappt uppfattar glimtar av det som sker.

Koncentration!

Fokus, Elsie, FOKUS!!

Människoögon vänjer sig snabbt vid mörker och det dröjer aldrig länge innan jag anar dunkla minnen.

Minnen av tafatta kramar, av sjukhus. Rökringar och magsyra.

Av dropp, och av tröstande fuktiga ljumma läppar mot mina trevande, torra.

Anar nutidens inferno, häromdagens dito. Anar sju stadier av helvetet men skymtar ingen framtid.


En av mina favoritpojkar heter Nicklas. Häromdagen väntade han på mig vid vår gamla mötesplats. Snedluggen var där, conversen på plats, men det typiska flinet saknades.

Det var första gången som vi sågs på flera månader.

"Jag vill köpa amfetamin av dig" pep jag och snavade på orden.

Åh min älskade Nicklas, du sa nej.

Han svarade:

"Nej mjölkvit, jag vet att du vill ha amfetamin för att gå ner i vikt och nej, jag tänker inte ge dig det."


Tillbringade flera dagar på sjukhuset. Då funderade jag ut vad jag skulle skriva här i min blogg, vad jag kunde skriva som var LIVSBEJAKANDE men nu hakar sig orden, de hakar sig fast vid varandra som en kedja vid en boja kring mitt inre och jag... jag är usel på att förklara.


När någon hindrar mig från att spy, när jag inte får träna eller dricka alkohol vill jag bli hård och skrika KVADDA INTE MITT RUS!!

Men jag skriker aldrig.



PS.Jag har noterat att andra bloggare bett läsare att ställa frågor, så jag gör samma sak; fråga vad som helst, jag svarar gladeligen :D

Kommentarer
Postat av: MK

vad lyssnar du på för musik?

2009-01-07 @ 18:23:08
Postat av: zeth

Jag har ingen fråga, måste bara få säga att du skriver så jävla fint, önskar att du kunde uppdatera oftare men det känns som att det inte skulle vara lika bra då.

2009-01-07 @ 22:01:11
URL: http://zeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå!

Guuud jag älskar din blogg!

Jag har läst hela nu och är helt fast.

Har några frågor åxå...



1 Favoritmodeller?

2 Vad gillar du för mat när du inte vill gå ner i vikt?

3 Hur mycket röker du?



Jag har haft bulimi i flera år men jag är normalviktig. Vill väga som du ungefär, men inte mindre. Tycker det är snyggt att vara för smal men inte typ för smal.



Kom på en fråga till. vad gillar du nicole richie?

2009-01-07 @ 22:06:23
Postat av: Tess

Hallå!

Guuud jag älskar din blogg!

Jag har läst hela nu och är helt fast.

Har några frågor åxå...



1 Favoritmodeller?

2 Vad gillar du för mat när du inte vill gå ner i vikt?

3 Hur mycket röker du?



Jag har haft bulimi i flera år men jag är normalviktig. Vill väga som du ungefär, men inte mindre. Tycker det är snyggt att vara för smal men inte typ för smal.



Kom på en fråga till. vad gillar du nicole richie?

2009-01-07 @ 22:07:48
Postat av: Tess

Hallå!

Guuud jag älskar din blogg!

Jag har läst hela nu och är helt fast.

Har några frågor åxå...



1 Favoritmodeller?

2 Vad gillar du för mat när du inte vill gå ner i vikt?

3 Hur mycket röker du?



Jag har haft bulimi i flera år men jag är normalviktig. Vill väga som du ungefär, men inte mindre. Tycker det är snyggt att vara för smal men inte typ för smal.



Kom på en fråga till. vad gillar du nicole richie?

2009-01-07 @ 22:09:11
Postat av: fislisa

åååh, jag älskar när du uppdaterar! varför var du på sjukhus? fick du tag på nåt sen? hur är det att vara hög på olagliga substanser? (nej nej, inte ett dugg sugen på att ta alla tabletter i min närhet) ja jo, jag har testat hela linfrön. tar 4 msk när jag känner att det är dags. gjorde det i fem dagar nu innan idag, men det hjälper föga. har allmäna ärftliga tarmproblem, så det är nog helt enkelt det!

2009-01-07 @ 23:58:00
URL: http://styggflicka.blogspot.com
Postat av: TrisselTrassel

Du har precis kommit hem från sjukhuset och vill köpa något som kan få dig att gå ner ännu mer i vikt? Det finns ju ingenting kvara av dig ju! Finaste du, fattar du inte att du ska leva??

Kramar

2009-01-08 @ 08:54:29
Postat av: Anonym

Var bor du?

2009-01-09 @ 15:01:02
Postat av: Demonic

Fina du, önskar du kunde bli bättre och inte hamna på sjukhus. Att du kan hitta en vikt som är normal så du slipper det värsta av Anorexian.



Kram

2009-01-09 @ 15:17:57
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: isabell

hoppas du kan fatta att man kan inte leva för att bli ett skelett innan det är försent!!!!

kämpa för att bli frisk från det helvetet du lever i.jag har haft anorexi men ja kom ur det helvetet som tur är och det kan du oxå göra!!!



kämpa på!!!!!

2009-01-14 @ 18:53:54
URL: http://dontcryforpain.blogg.se/
Postat av: Paris

Ibland vill jag också bara skrika. Skrika och skrika och skrika så att någon hör mig, hör och ser min smärta.



men jag skriker aldrig.

2009-01-15 @ 16:04:10
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: agnes

du skriver så vackert i allt trasigt.

2009-01-22 @ 21:04:46
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: moi

hur lång är du :)?

2009-01-28 @ 14:49:22
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0