37 kg förtvivlan och svek.

Eftersom det har hänt så mycket de senaste två veckorna har jag inte förmått mig uppdatera bloggen.

Jag har bl.a legat inne på MAVA för hypokalemi och på PIVA efter att ha blandat Imovane med alkohol och blivit psykotisk.


Jag försöker sova. Har så ont i hela kroppen, testar olika sätt att ligga utan att känna hur ont det gör i armar, ben och håligheter. Vill så gärna, mer än något annat vill jag sjunka in i sömnens befrielse, men varje gång som jag nästan "driftar bort" i dvalan så liksom tappar jag andan. Och blir VETTSKRÄMD!

När jag sover är jag ändå vaken, imorse låg jag länge och funderade över vad som hänt och vad jag drömt.
Men nu vet jag: att jag drömmer alltid, även när jag är vaken. Gränserna har suddats ut.

Vad gäller maten går det åt skogen. Varje natt tänker jag att morgondagen ska bli bättre, men oftast går det bara några timmar innan jag kräkts. Och har jag kräkts en gång känns det som att eftersom dagen redan sabbats så kan jag spy igen... Det är verkligen som om någonting blockerar mina tankar ... jag agerar helt efter ätstörningen och skiter fullständigt i konsekvenserna bara jag får äta och spy.

Sedan sitter jag darrande och illamående och lovar att IMORGON, då, DÅ blir det annorlunda.


Men vad är mitt löfte värt? Jo, det är värt 37 kg smuts och damm. 37 kg förtvivlan och lögner. Några hekto svek och stulna rakblad. DET är vad mitt löfte rymmer.


Kommentarer
Postat av: Sam

Imovane och alkohol är en livsfarlig kombo, speciellt om man är undernärd!

Det farligaste är egentligen alla mysko saker man får för sej! Hoppas du inte gör om det.

2009-02-07 @ 15:52:19
Postat av: Simone

öh, alltså. har du ett BMI på 13,3?? Och LEVER? Wake up before it's too late!!!

2009-02-07 @ 16:35:09
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: E

jag tänker likadant. om jag spyt en gång så är dagen försörd. fast det stämmer inte rikigt. och medeciner och alkohl ska man alltid undvika...

kram

2009-02-07 @ 16:51:27
URL: http://atstord.blogg.se/
Postat av: TrisselTrassel

Älskade vännen! Kan jag göra något för dig mer än att finnas? Du måste gå upp i vikt igen annars ligger du snart på sjukhuset igen. vill att du ska leva...vill du det?



kramar om

Postat av: nicole

hoppas verkligen att du börjar må bättre snart!

det är för tidigt för dig att somna in nu, var stark!

jag håller tummen för dig gumman.

2009-02-08 @ 15:07:11
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, om du läste outerperfection.blogg.se så ska du veta att jag har tagit bort den (för det var några som vägrade att sluta terra mig när jag precis hade blivit icke-anonym och det kändes liksom sårbart) och bloggar nu på xanga istället!

2009-02-08 @ 17:14:12
URL: http://www.xanga.com/shackiana
Postat av: nicole

jo de e toppen att ha någon att gå med! :)

följer honom till jobbet, men sen får jag gå hem hela vägen själv :/ ..det var första gången vi gick tillsammans idag föresten..

jo men skriv en såndär lista du med, då vet man iallafall att man har gjort någon nytta på dagen ^^



Kram

2009-02-09 @ 15:15:22
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

går du på scä? har sett dig i väntrummet på plan 3 tror jag ... om du satt och skrev i en bok?

2009-02-10 @ 00:13:42
Postat av: E

visst vet jag att det är för lite, någonstans, fast jag kan inte riktigt applicera det på mig. det där om att man ska äta så mycket som 2000kcal. för mig låter det extremt mycket och helt omöjligt.

skulle med vilja klara av att hålla en "lagom" vikt, problemet är att det inte riktigt funkar.. för då så har man de ätstörda tankarna där hela tiden, och tillsist så orkar man inte stå emot, och då har man ingen marginal.



hur kan du ha mig som thinspo? du är ju mycket mindre än jag?



kram

2009-02-10 @ 07:34:19
URL: http://atstord.blogg.se/
Postat av: pam

Hej!

Det har varit ett missförstående där med blocken. Ditt ip visades inne i forumet men inte som reggad. Men det är ändrat nu, det ska funka igen om ca en halvtimme.



kramar!

2009-02-10 @ 10:13:02
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Demonic

Det är jättevanligt att få psykoser på Imovane/Zopiklon och Alkohol. Jag får ALLTID det. Det är bara en ska som gäller, inte blanda.



Annars är det jättetråkigt att det går såhär för dig. Men du har styrkan att vända det.



Styrkekram

2009-02-10 @ 19:08:59
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: pam

Hoppas du kommer må bättre snart gumman.. Tänker på dig.

2009-02-11 @ 10:56:10
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: anna

Kära lilla vän.



Minns att du för några månader sedan nämnde att du hade en blogg och efter för många sömnlösa nätter har jag kommit fram till följande:

- Jag är en fena på att googla reda på folk som är anonyma i sina bloggar!

- Jag har bevisligen stalkertendenser...

- Denna bloggs innehåll är en sorg att hitta men jag blev så orolig så jag kunde inte låta bli.



Blev mer orolig när du inte dök upp på lunchgruppen idag men Björg sa att du var där igår. Lunchen var hemsk, jag var supersen och fick sitta och äta när alla andra redan var klara. Hurra, äta mat inför en grupp ätstörda som själva dricker svart kaffe! Och sedan grinade jag mig igen eftersnacket med vissa avbrott för Marions intelligenta utläggningar



Till saken. Kan jag göra något? Lova att komma nästa gång. Du får maila mig om du vill/kan/orkar. Vad hände med frukostpakten? Vi sitter i denhär jävla båten tillsammans och tro inte för en sekund att det du gör inte påverkar andra. Jag kan inte sitta och grina över hur rädd jag är att du ska gå och dö varje lunchgrupp, jag behöver prata om min hemska barndom!



Kram Anna

2009-02-11 @ 23:39:11
Postat av: love bones

Åh ge mej bilder!

2009-06-01 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0