Hela jag var en cirkus.

Morgonen är skön, när dagen ligger orörd och fylld av möjligheter vågar jag nästan hoppas på den.

Vågen rör sig neråt i samma takt som en snigel på ett rakblad, men jag har iaf inte gått upp sedan igår.

41,4 kg.

Varför satsar jag på just 38 kg? När jag var som smalast vägde jag flera kg under det, och jag kände mig fylld av kontroll, när jag var längst ner var jag nästan rofylld. Men jag tycker inte att andra är för stora när de väger mer. Det är bara med mig det är så. Mitt huvud passar inte på axlarna, fotlederna hör inte ihop med smalbenen osv. Allt detta känns om jag väger för mycket.

Som mest under min sjukdom har jag vägt 50,2.

Jag mådde inte bra alls. Alla mina fina kläder, alla mina tankar var besudlade när jag klampade fram som en cirkuselefant. Hela jag var faktiskt en cirkus.

Popcornlukt, clownkonster, dresserade apor och elefanter.


När jag blev utskriven tänkte jag att jag skulle ner till 45 kg igen. Problemet var att jag började hetsäta. Jag nådde 45 kg men kände mig fortfarande grotesk, och det berodde mycket på hetsätningen. Och jag saknade lättheten. Lätthet är underbart.


Jag vill vara liten. 37-38 kg är liten, men förhoppningsvis slipper jag inläggning.

Ja varför just 38 kg? Jag vill bara att mörkret ska lätta.

  


Vilka 5 saker önskar ni er om ni fick önska på riktig, hemligt och sant?


Min hemliga önskelista:

  • Presentkort på Cola Light. Livstidsförbrukning.
  • Spa-weekend med massa pro-ana tjejer i alla storlekar och åldrar.
  • Drastisk positiv effekt på Fluoxetinet (minskad depression, slut på hets)
  • The obvious: 38 kg för evigt, vad jag än äter.

Bonus: Gymkort, träningsvideos, gåstavar, kurs i konståkning.


Kommentarer
Postat av: Kia

Här kommer min hemliga önskelista (inte så hemlig längre.)



Min hemliga önskelista



Att nå min idealvikt 35 kg.

Att ha en Pro-Ana kompis och peppa varandra.

En livstisdsförbrukning på StackerX, Stesolid och Imovane.

Fri tillgång till Cola Light.

Att hitta den perfekta träningsrundan.

Ett evighetskort på SATS

2008-11-30 @ 18:27:05
Postat av: Scary

Hej!

Svar på kommentar: Jag vet faktiskt inte om jag behöver koffeintabletterna då jag tar efedrinet. Har bara tagit efedrin en gång hittills och då blev jag rekommenderad att ta koffeintabletter tillsammans med dom för annars kan man bli väääldigt trött.. det var iaf vad folk sa till mig. Och jag kunde verkligen inte chansa första gången jag provade effarna för det var en dag då jag var tvungen att vara relativt pigg.

Ska prova en dag här framöver med att bara ta effarna och se hur det påverkar mig.

kram

2008-11-30 @ 18:34:07
URL: http://thinsparkle.blogspot.com/
Postat av: Demonic

Ja, att hetssuget har försvunnit är underbart. Jag tänker precis likadant som du, andra är fina oavsett vad de väger men JAG är en fet flodhäst.



Vet inte vad mina önskningar är, men jag skall testa.

1. Att jag själv kunde bestämma vad jag vill väga och sedan väga det utan att dra ner på mat, att kunna äta vad som helst. (Såklart)

2. Att jag blev fri från min Borderline och självskadebeteende.

3. Att kunna jobba och tjäna mina egna pengar.

4. Få kompisar som inte är falska och "bedrar" mig.

5. Ett sagobröllop med min älskling.



Kram på dig

2008-11-30 @ 19:19:18
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: moi

min önskelista, (skriver bara ner saker som inte är privata ;D)

- kunna väga vad jag vill, genom att bara knäppa med fingrarna, få drömkroppen.

- stanna på 36 kg och väga det forever

- växa 10 cm

- bli tillsammans med personen jag gillar

- pengar. jag vill ha massa pengar! och coke zero...



svar: jag får ingen hjäp för mina självskadebeteenden, nej. jag anser det för riskfyllt, tyvärr.

massa kramar :)!

2008-11-30 @ 20:19:07
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: s

jag gillar önskan, spa-weekend.

Jag önskar mig

Vikten 49kg

Ångesten åker bort

Och den jag älskat i 3 år äntligen vill ha mig.

och spa-weekend med massa pro ana tjejer:)

2008-11-30 @ 20:34:57
URL: http://ihavetobethin.blogg.se/
Postat av: Cyborgs

Åh, din hemliga önskelista är som min... tänk om den kunde få bli sann... det vore så underbart.



Spa-weekend med anas... så härligt!

kram

2008-11-30 @ 21:07:39
URL: http://cuborgs.blogspot.com
Postat av: skogsälvan

Spa weekend med proanas...suck...Ja tack!



Min lista:



1.Att vinna 5 miljoner kr, hade löst en del problem för mig och hela min familj.

2.Att väga 55 kg, drömkroppen...

3.Energi o ork för att träna...

4.En atkins-kock med livstidkontrakt, he he he....

5.Att bli fri från ångesten...



Ouppnåeliga mål, kan det tyckas, så eg. borde jag lägga till "fred på jorden" oxå, så ouppnåeligt känns det......



kram

2008-11-30 @ 22:52:47
URL: http://woodenfairy.blogspot.com
Postat av: jag

jag vill också, snälla ge mig råd, har grymt svårt att sluta äta (allt).. :/

2010-05-05 @ 22:39:16
URL: http://daavinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0