Bones ARE pure, det bara är så.

BYXORNA SITTER LÖSARE!
Ååååh, ljuva underbara känsla!

Bones ARE pure, det bara är så.


När jag vill äta något så föreställer jag mig hur mycket klarare alla situationer blir när jag är mindre i omfång. Små saker, som att gå på en julmarknad. Fet på julmarknad: umcomfortable, ganska snuskigt.

Mager på julmarknad: innanför termobyxorna finns inget överflöd. Under jackan och tröjlagren döljer sig armar lika lätta som frostlager.


Jag heter ju inte Arienette på riktigt, men eftersom ingen får veta min ljuvliga hemlighet (den medvetna återgången till Ana), så kallar jag mig för Ari, (efter Bright Eyes låten Arienette).


Jag råkade läsa ett mail som mamma skrev till min syster:

"Det verkar som om anorexi-Ari har kommit tillbaka. Hon städar, sover nästan inget och går ner i vikt. Inte för att jag vill ha tillbaka missbrukar-Ari eller bulimi-Ari, men anorexian skrämmer mig."


Jag vill inte heller ha tillbaka alkoholen eller bulimin, jag trivs bra här, om det bara ville gå snabbare ner, ner, ner. Äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen, äntligen, äntligen, äntligen - äntligen sitter byxorna lösare igen!

Dagens thinspo:


Dagens HCthinspo (uttjatad, jag vet, men den är så ååååh)


Kommentarer
Postat av: Demonic

Det är lite det som är grejen jag kan inte spy. Bara lite och det är när jag står i duschen (för att min sambo inte skall höra). Så jag vill gärna ha lite tips. :)



Fan vad jobbigt att ha sin familj på sig. Ingen i min familj eller bland mina vänner (förutom min sambo) vet om att jag har ÄS och det är så fruktansvärt skönt.



Den enda låter jag hört av Bright Eyes är Going for the Gold. Den är så jävla klockren.



Men om du itne är medlem på AMS så bli medlem. Det är jätteskön stämning hos oss..



Kram

Demonic

2008-11-23 @ 13:48:03
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: Trista

JAG VILL OCKSÅ HA SPY-TIPS!



Ha ingen moral för jag tar typ en ask laxermedel dagligen nu och det är minst lika farligt.

2008-11-24 @ 22:47:22
Postat av: jennifer

vill du verkligen bli så smal som den undre bilden visar? :-|

2008-11-26 @ 21:25:59
URL: http://popstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0