41,8 kg. 3,8 kg to go

41,8 kg. 3,8 kg to go... Så här söligt har det inte gått förut.


Jag var så irriterad på mamma tidigare ... äntligen börjar det rinna av.

När hon skulle gå till affären så vågade jag be henne om julmust LIGHT. Hon suckade och sa nåväl. När hon var borta försökte jag spy eftersom jag ätit dubbelt mellanmål (tappade kontrollen). Lyckades knappt spy men blev så himla törstig. Drack massa vatten och verkligen räknade minuterna tills mamma skulle komma hem. Så kommer hon hem med VANLIG julmust.

Jag: Men ... det är ju inte light.

Mamma: Eh ... oj. Ja det fanns ju inte.

Gaaah! Jag VET att det finns. Hon kör jämt med den där, det skulle faktiskt känts bättre om han sa sanningen. När jag påpekade det skrek hon: Men drick dina JÄVLA kemikalier!

Jag sprang i alla fall själv till affären. Medan jag sprang tänkte jag på flera saker som jag borde sagt till henne. Som att det iaf är bättre att dricka lightläsk än att röka ett paket om dagen som hon gör. Eller att vara så pass överviktig som hon är. Men jag sa inget av det. Istället sprang jag och köpte lightversionen.


Funderar på att ta laxermedel igen. Något MÅSTE hände på vågen. Tar jag laxer så väger jag iaf mindre och jag brukar inte gå upp det sen. Bara det att jag får typ lock för öronen och blir kallsvettig. Så jag tror jag väntar några dagar. Ska leva på näringsdrycker, vätskeersättning och mineralvatten ett tag först.

Dagens Thinspo:



Dagens Hardcore Thinspo:


Kommentarer
Postat av: Anonym

shieeet, du är smaaaaal, hur lång är du?





kramiz, ääälskar dina hardcorebilder!!!

2008-11-20 @ 22:51:14
Postat av: Outer perfection

gudans, väger du 41 kg?? that's perfect.

2008-11-25 @ 20:20:18
URL: http://outerperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0