Motivationen sviktar ...

Here I go again... Fast helst inte! Vad finns det att skriva när mörkret är så kompakt att orden inte går att finna? När min kamp neråt (idag vägde jag 41,4) skulle göra tillvaron ljusare.

Alla mina planer, all min fåfänga längtan.

För många Imovane men ingen lindring. Slöseri.

En julstjärna i fönstret som hånar mig med sitt skimmer.

FETTSO, strålar den mot mig. FETTSO!

Och vad gör jag? Vad gör jag för att undkomma alla vackra föremål som häcklar mig med sin ljuvlighet när JAG är motbjudande. Jag tänder en cigarett, sväljer ner 20 Dulcolax med mineralvatten och hoppas på försoning.

På försoning med min kropp, för jag kan inte se ut så här.


Jag blir jätteglad när jag får höra att jag är en inspiration, men jag känner mig inte värdig att kallas det. Motivationen vacklar, jag tappar styrka kontroll och fokus.

 Lämna mig inte, Ana! Spänn ut dina skelettliknande vingar över mig och ta mig under deras trygga beskydd igen.

Den här världen är inte för mig, jag har försökt och försökt, men den stöter bort mig, den dresserade cirkusapan. Jag kan framföra gorillaläten, trycka i mig bananer och utföra förnedrande konster ned ett måttband, en påse lösgodis och så fingrarna i halsen


 Men i försök på motivation kommer lista på vad jag ska unna mig när jag nått 37 kg.


  • Handla nya kläder.
  • Våga träffa vänner
  • Dricka Xide Winter (glittrar)
  • Försöka anordna en mysig hemmakväll med pro-anas, då vi dricker lite lättcider, tuggar selleri och läkerol och uppskattar att vara med likasinnade.



Stay strong: stay skinny


Kommentarer
Postat av: Emma

kämpa! jag hoppas o tror på dej. :)



Ha en mysig lördag o helg, kram emma

2008-12-06 @ 01:40:04
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: agnes

åååh xide winter, vill så ha den! sparklii! kämpa på, du är säkert hur fin som helst.

2008-12-06 @ 01:43:57
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: Kia

Jag väger 10 kg mer än dig...typ fetto mig!

Pro-Ana fest låter nice med massor med Xider Winter!

Kramar

2008-12-06 @ 10:22:56
Postat av: scary

Tack för din kommentar och roligt att du kommer fortsätta följa mig.

Jag minns oxå Tiffani från den tiden då hon var Kelly i pang i plugget :D

Kämpa på! Jag tror på dig med!

krama

2008-12-07 @ 18:21:50
URL: http://thinsparkle.blogspot.com/
Postat av: Demonic

Åh, jag vill vara med på en ProAna kväll. Fast jag måste ju ner till minst 52 kilo. Men det skall gå!

2008-12-08 @ 18:23:56
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: Susie

varför tar du så mkt dulcolax? man får skitbra effekt med bara 2 å mindre skadligt :)

2008-12-18 @ 07:53:47
URL: http://aspartamfreak.blogg.se/
Postat av: sofie

jag har aldrig förstått mig på det här med pro-ana. Hur man kan peppa varandra att gå ner i vikt och köra sig själv ännu längre ner i äs-träsket. Det är skamligt.

Men det var ju egentligen inte det jag skulle skriva alls. Jag skulle skriva om hur jag sitter här och bölar som en jäkla femåring. För att jag inte vill fölora dig. För att du är en sådan underbar person. För att det egentligen inte spelar någon roll vad jag skriver, för jag har ändå ingen makt i mina händer.

2009-02-12 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0