Men det är ok, jag är ...

Lunchgruppen igår var helt ok J Jag åt utan att smussla och ansträngde mig att vara delaktig i samtalet.

Vågen visar på 41,9 kg men det är OK. Jag accepterar att det går långsamt, huvudsaken är att jag inte går upp i vikt.

Allt känns annorlunda efter i går och det är dags att berätta varför.


Jag är kär. Visserligen inte KÄR som i förälskad eller romantiskt kär, men jag är helt galen i en tjej på lunchgruppen, man skulle nog kunna säga att jag känner mig smått besatt. (Tyvärr är jag så hetero som man kan bli).

Hon heter Anna, är 24 år och har ett stort leende. Hennes hår är ljusrött och klippt i page med lugg. Varje gång jag ser henne har hon urfina kläder. Igår bar hon en kort mönstrad kjol med hög midja och rosett.

Anna har haft bulimi i flera år, men de senaste veckorna har hon i princip svält sig själv. Jag önskar att jag kunde hjälpa henne. Hur som helst så längtar jag för första gången till onsdag ... Måste väga MAX 40,3 då.


Har ni liknande erfarenheter av att falla för en person på det sättet? Jag har gjort det förut men då har det varit så att jag fallit romantiskt.
Hur ska jag våga närma mig henne? Lunchgruppen gör uppehåll kring julen och det känns väldigt deprimerande att inte få se henne under dom veckorna.


Kommentarer
Postat av: Demonic

Har inte känt så för någon annan, men jag har en tjej som känt så för mig. Vi har efter många om och men blivit som systrar. Får se hur länge det varar bara.



Men det är ju jätteskönt att hitta någon man kan bli förälskad i och som förstår ens problem.



Kram

2008-12-04 @ 15:23:43
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: Kia

Kan du inte säga att du tycker hon är trevlig och be om hennes msn eller mobilnummer eller något? Jag vill väga lika lite som du ju!

Kramar

2008-12-04 @ 17:08:01
Postat av: Nicole

berätta hur du känner för henne, bara för att du är hetro så är det inte fel att ha känslor för samma kön, tjejer är söta och luktar gott, :]



hehe, 41kg, gud vad jag skulle göra för att väga så lite, du är verkligen en inspration





sluta aldrig blogga

2008-12-04 @ 18:20:33
URL: http://sweetthin.bloggagratis.se
Postat av: Trista

Håller med Kia, be om hennes MSN eller mobbe. Du har ingenting att förlora!

2008-12-05 @ 08:52:50
Postat av: TrisselTrassel

Here comes the bloggadress.. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0